пʼятницю, 25 січня 2019 р.

Наталя Ґузєєва «Божевільний Новий рік»


Категорія – для малечі
Вік основної аудиторії – 5-10 років
Жанр – проза
Мова видання – українська
Оцінка авторів проекту - не справило особливого враження


Наталя Ґузєєва. Божевільний Новий рік. – К.: Час майстрів, 2014. – 40 с.

Коли я читала книгу "Жила собі Оленка", то отримала від історій про Оленку та її друзів велике задоволення, мені було цікаво про неї писати.

Хто хоче, може прочитати мій відгук тут – http://ukrbook.blogspot.com/2017/01/blog-post_94.html
Ця книга – перевидання одного розділу. І перевидання, на мій погляд, погане. Щоб розтягти такий невеликий об'єм на сорок сторінок, довелося зробити величезні поля, а тоді їх заповнювати. Й інколи таке враження, що заповнювати весь цей обсяг просто нічим.
Читати у такому форматі вкрай незручно. І дерев, знищених заради паперу так бездумно, просто шкода.

Висновок: Твір гарний, але саме видання мені не сподобалося.

Олена Кравець

Про цю книгу, на жаль, ми не знайшли відгуків.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар